NYHET!

Datum: 2012-02-28 Tid: 12:11:40 Kategori: Nathalie & Johanna
Jag kommer nu med en supernyhet till er alla underbara läsare! Våran nya design och header är klar denhär veckan och vi på TVDF kommer ha en nystart med bättre updatering och vi hoppas verkligen på att få tillbaks alla läsare vi har förlorat under den senaste månaden. 

Jag och Nathalie går i 8an och detta gör att vi inte har all tid i världen till att blogga men nu ska vi skärpa oss! Om DU har en kompis, syster, bror, kusin, mamma, ja vem som helst som älskar Vampire Diaries. Rekomendera våran blogg då, vi har ett mål vi strävar efter och det är att blir en av sveriges största källor för TVD. HJÄLP OSS ATT SPRIDA  BLOGGEN ÖVER SVERIGE!

Tack och massor av kramar från Johanna och Nathalie.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback