NINA SOM HOST FÖR WE DAY 2011

Datum: 2011-09-28 Tid: 16:20:42 Kategori: Nina Dobrev
Nina & Joe Jonas var host för We Day i Kanada.
Organiserat av Craig och Marc Kielburger globala välgörenhet Free the Children, och sponsras av AOL, We Day nu ett av de största ungdomar egenmakt händelser ivärlden.

Inte bara det, sporrar det verkliga ungdoms-ledda sociala åtgärder. Förra året slutadede som deltar i dag upp volontärarbete mer än 1,7 miljoner timmar av sin tid och togcirka $ 5,4 miljoner donationer för att stödja lokala och globala organisationer.

Det viktigaste budskapet för dagen var tydligt: ​​Vem som helst kan förändra världen och motivera andra att agera. Det är något dagens sortiment med stjärnor och motiverande talare mästare.

Värdar Nina Dobrev och Joe Jonas har varit aktivt engagerade i Free the Children, senast stödja deras östafrikanska torka kampanj.

"Varje enskild person i Vi Dag publiken kommer att fortsätta att förändra världen",Dobrev berättade AOL. "Ungdom i världen är otroligt. De kan göra så mycket. Jag är glad att jag kan hjälpa energi dem. Detta arbete har förändrat mitt liv. "

T-shirt Nina har på sig har  Hon designade den själv! Hon designade den själv och alla intäkter från det gå till utfodring 6,5000 skolbarn i Kenya.

"Ingen ska gå hungrig eftersom, uppriktigt sagt, hungern biter. Och jag säger bara att eftersom jag är på en vampyr show, "Nina skämtade.

Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek


Källa






Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback