Svar på kommentar!

Datum: 2011-11-10 Tid: 20:59:04 Kategori: Frågor & Svar
annie om RÖSTA PÅ VAMPIRE DIARIES PÅ PEOPLE CHOICE AWARDS!:
Hej jag undra bara om ni vet vrf damon slog stefan i slutet av ordinary family avsnittet? Stefan sa något om att damons humanity syns sen blev han typ arg och slog honom :o jag fatta inte vrf hoppas ni kan förklara :) bra bogg btw tycker det är jätte kul med avsnitten som ni lägger upp och även all fakta och trailers :D
Svar: Jag vet inte riktigt men jag tror att Damon blev sur, jag tror inte Damon vill visa att han saknar att vara människa..? eller visa att han kan vara mänsklighet Men kul att du tycker om vår blogg! Vi blir alltid glad se såna fina kommentarer! Jag hoppas att du fick svaret du letade efter (:

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback