RÖSTA PÅ VAMPIRE DIARIES PÅ PEOPLE CHOICE AWARDS!

Datum: 2011-11-08 Tid: 22:24:28 Kategori: Awards/Events/Premiärer

The Vampire Diaries har nominerats i årets People’s Choice Awards 2012. De är nominerade i katigorierna Favorite TV Drama och Favorite Sci-Fi/Fantasy Show. Ian Somerhalder är med i för kategorin Favorite TV Drama Actor och Nina Dobrev för Favorite TV Drama Actress. Vi på TVDF tycker att Paul Wesley helt klart också skulle nominerats till någon kategori! Det skulle även vara kul om de nominerat någon gästspelare som tex. Joseph Morgan

Den 11 januari 2012 kommer alla rösterna räknas och vi får veta vilka som vinner!

Klicka HÄR för att rösta eller på bilden! 

Kom ihåg att rösta varje dag! :D 





Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Är du sugen på en helt ny design? Kolla in hit: http://bieberever.blogg.se/portfolio/

2011-11-09 @ 23:44:20
Kommentar av: annie

Hej jag undra bara om ni vet vrf damon slog stefan i slutet av ordinary family avsnittet? Stefan sa något om att damons humanity syns sen blev han typ arg och slog honom :o jag fatta inte vrf hoppas ni kan förklara :) bra bogg btw tycker det är jätte kul med avsnitten som ni lägger upp och även all fakta och trailers :D

2011-11-10 @ 18:44:24
Kommentar av: annie

Hej jag undra bara om ni vet vrf damon slog stefan i slutet av ordinary family avsnittet? Stefan sa något om att damons humanity syns sen blev han typ arg och slog honom :o jag fatta inte vrf hoppas ni kan förklara :) bra bogg btw tycker det är jätte kul med avsnitten som ni lägger upp och även all fakta och trailers :D

2011-11-10 @ 18:44:57
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback