Förlåt!

Datum: 2011-11-17 Tid: 22:43:55 Kategori: Nathalie & Johanna

Jag (Johanna) vill verkligen be om ursäkt för mitt uppdaterande här på bloggen! Jag har haft fullt upp de senaste veckorna med stallet och framför allt skolan. Vi har haft sjukt mycket prov och jag satsar på höga betyg. Jag kan tyvärr inte heller lova att den kommer att bli bättre heller. Nästa helg åker jag till Stockholm + att jag eventuellt kommer få hem en ny ponny. Men jag kommer göra mitt bästa och bästa Nathalie kommer att hålla uppdateringen i liv!

JAG VILL ATT NI OCKSÅ SKA VETA ATT NI LÄSARE ÄR BÄST, UTAN ER ÄR VÅRAN BLOGG INGET!

Ge gärna lite tips på hur vi kan förbättra bloggen, är det något som är mindre bra är det bara att säga till.




Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback