Det verkar som att Nina & Ian är ett par!

Datum: 2011-11-19 Tid: 23:33:21 Kategori: Bilder
Det har länge spekulerats ifall Nina och Ian är ett par och de flesta verkar tro att så är fallet. Nu kan vi äntligen andas ut ordentligt och få svar på frågan! JA Nina & Ian är tillsammans De båda fångades på en bild är de kysstes på för några helger sedan. Nu när det är officiellt (även fast de inte själva bekräftat det; det finns många anledningar till varför) så måste vi fans respektera deras privatliv och inte bomba dem på twitter etc. med detta.
Jag orkade inte skriva själv så jag tog texten från www.ninadobrevdaily.blogg.se ;)
Källa: www.ninadobrevdaily.blogg.se



Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Du missar väll inte min blogg om Taylor Lautner? jag uppdatera dagligen med en massa saker om Taylor Launtr och nyehter! Vill du se alla heta bilder innan alla andra? Då är den här bloggen perfekt för dig! Du hittar den på: http://taylorfever.nu/

2011-11-20 @ 09:24:03
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback