KVÄLLENS AVSNITT I SVERIGE - THE LAST DANCE 2x18

Datum: 2011-05-20 Tid: 14:39:15 Kategori: The Vampire Diaries
Ikväll så kommer det ett jätte bra avsnitt  av TVD då blir det avsnitt 2x18! vilken tid och Kanal (Tid: 20.00 -21.00) (kanal: tv6) jag lovar ni vill inte missa det! :D

Handling: Eftersom mystic falls skola förbereder sig för att kasta en "1960 decennium Dance," Elena börjar ta emot störande meddelanden från Klaus via en ovanlig källa. Bonnie försöker lugna Jeremy att hon är stark nog att hjälpa Elena,men en orolig Jeremy frågar Stefan om råd. Caroline berättar Matt till att ta henne till dansen. Förväntar Klaus att visa upp på dans, Damon och Alarik närvara som följeslagare, men Klaus spelar ett komplicerat spel som håller dem på kant. Slutligen kommer Damon upp med en ny handlingsplan som chocker och upprör alla.
Promo
Sneak peak
/Nathalie

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback