Hollywood Crush intervju med Malese Jow (!SPOILER!)

Datum: 2011-05-19 Tid: 19:26:50 Kategori:
Hollywood chrush har hade en intevju med Malese Jow (Anna)  hon pratar om säsong's finalen ( Spoiler för er i  svenskt takt )

Hollywood Crush: Malese! Herregud. Låt oss börja från början. När och hur fick du reda på att du skulle få komma tillbaka?
Malese Jow: Jag fick veta det två veckor innan de ville att jag skulle flyga till Atlanta. Så det var en stor chock. Min manager ringe mig. Han började spela ett spel med mig, det var "Gissa vilket serie som vill ha dig tillbaka?". Före "Vampire Diaries", tack gode Gud, hade jag chansen att medverka på andra serier, så för att vara ärlig var VD längst ner på listan. Jag har aldrig på en million år trott att de ville ha mig tillbaka. Det var den bästa överraskningen någonsin. Det var en stor chock och det tog ett par dagar innan det verkligen sjönk in. 

Det tror jag. Jag menar, slutet för dig var sååå slutlig.
Ja! Samma sak var det med Kayla Ewell. Så att de försökte skriva in oss i serien så vi kunde komma tillbaka - det är en sådan ära. Jag vet att en del människor har dött sedan jag lämnade serien, så jag är hjärtligt tacksam till Kevin och Julie. 

Hur var responsen på Twtter för de som var "Team Anna" när de såg finalen? (Visst vet ni att ni kan följa Malese på Twitter här)
Det var en stor våg - de attackerade min Twitter. Det var så svårt att hinna ikapp med alla kommentarer. Men om jag ska vara ärlig, kärleken för Anna slutade aldrig. Jag fick kommentarer varje dag, så jag tror att fansen hade stor inverkan på att jag fick komma tillbaka. Så när jag väl fick komma tillbaka och de såg mig, var det en intensiv kärlek och alla längtade till säsong 3 - inklusive jag. 

Hur var det att komma tillbaka till inspelningsplatsen? Hur länge spelade ni in?
Det var en en-dags sak. De flög mig in till Atlanta. Jag fick en dag att njuta av staden eftersom jag saknade den så mycket, och när jag kom tillbaka till inspelningsplatsen var det som skolan - man hade haft sommarlov och att komma tillbaka och träffa alla igen. Det var som att inget hade hänt. Det var så roligt att få träffa alla igen. Det var sista dagen av att spela in när de tog in mig och Kayla, det var så hemligt det var. Manuset var skrivet utan att vi två var med i sista scenen. Det faktum att vi var den sista scenen...och den cliffhangern. Det gjorde det hela läskigt och spännande.
Textkälla

/Nathalie

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback