Svar på frågestund

Datum: 2011-06-19 Tid: 15:08:16 Kategori: Nathalie & Johanna
Nu tänkte jag /Nathalie svara på frågestund som vi hade i veckan vi fick inte så många frågor med det duger! :)

Fråga: har nina dobrev piercings?

Svar: nej, men hon har hål i öron!

F: vad är era förväntningar för säsong tre (av TVD förstås)? :D

S: oj, Jag tror att Stefan kommer att gå över till det mörka sida ett tag i. Sen hoppas jag att Anna är kvar ett tag till för jag älskade henne. Jag hoppas att tyler och Caroline utvecklar sina känsor för varann. Det fick som kommer att hända.

F: Hej hur gamal är Ian, Paul och Nina? 
Och kan inte ni läga ut mer vidiosar om säsong 3?

S: Ian blir 33 i december och Paul blir 29 i juli. Nina har fyllde 22 i januari.
Självklart så kan vi det! :) fast det finns inte så många.

F: Hej! :) Var ser man avsnitten i förväg, alltså inte i Sverige-takten? ^^ Och hur många veckor brukar Sverige vara efter med att visa avsnitten?

S: Du kan se de här eller här. Usa brukar ligga med 3-7 avsnitt förre. De beror på när de tar paus. Fast de sista avsnitter gick de snabbt Usa låg med 2 förre men sen tog tv6 paus.

F: Heej! :) Vet ni när säsong 3 börjar i Sverige? Jag vet redan att den börjar 8 september i USA men när börjar den här??

S: Jag vet inte när det börjar i sverige men jag skulle gissa på oktober till februari

F: hur gammla är ni?

S: Vi båda är 14 år.

Hoppas ni blev nöjda med erat svar! ni vet att ni kan fråga saker när ni vill här på bloggen eller på bloggsvar. :)

xx / Nathalie

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback