The Descent

Datum: 2011-01-30 Tid: 22:36:42 Kategori: The Vampire Diaries
Guud vilket bra avsnitt.
Men väldigt sorglit.
Kan knappt vänta tills nästa  avsnitt kommer.
Jag ska berätta lite kort om avsnittet till er som är nyfikna. ;)

SPOILERVARNING!!!
Rose blev biten av en varulv i avsnit 11 och nu så får man se hur hon lider och hur såret efter bitmärket bara blir mer och mer infekterat.
Damon mår dåligt över att det igentligen skulle ha varit honom varulven bet.
Han gör allt för att kunna hitta ett sätt att få såret att läka.
Men det ända "tips" han får är att ta en dolk och slå det igenom henner hjärta.
Elena tar hand om Rose när damo är ute och försöker ta rede på "info" om hur han ska kunna rädda henne. Då får Rose typ någon tilbaka blick och tror att Elena är Katharine. Men hon skadar inte Elena.
Slutet får mig verkligen att gråta då Damon kommer på att hon får det mycket bättre uppe i himlen då hon får träffa sin bästa kompis Travor igen som Elijah dödat i avsnitt 8. Men han vill verkligen inte men det är för hon ska slippa lida, gråtandes dödar hen henne med en dolk. Han blir verkligen ledsen men vill som vanligt inte visa det.
Stefen försöker arr få tag på Isobel för att säga att Elena är i fara, men istället får han tag på Jonh.

Jag hur detta går får vi se i nästa avsnitt!!




Kramar Johanna


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback