NYTT ÅR

Datum: 2011-01-06 Tid: 16:33:19 Kategori:
HEJ jag har inte hunnit uppdatera här på ett tag nu.
Och jag har en stor anledning och den ska ni få höra nu. ;)

Mitt största fritidsintresse* är hästar.
Jag bor 5 minuter från min ridklubb.
Jag har ridit ganska länge vet inte riktigt hur länge men drygt 6 år.
På klubben har jag och min syster våran egen underbara ponny Miro.
Han är en New Forest ponny på 11 år i år.
Min syster och jag har också precis fått en foderponny som heter Evita.
Hon är också en New Forest fast på 19 år iår.
Jag är där minst 6 dagar i veckan och därför är jag inte så bra på att uppdatera.
Nu har ni fått reda på det och jag vill att ni ska veta att hästarna betyder ALLT för mig, de får mig att orka leva.

Och en till anledning till att jag inte uppdaterat denhär veckan är för att jag sett på hela säsong 1 av TVD. ♥

Hoppas alla läsare har det bra och jag hoppas att ni får ett riktigt bra 2011.
KRAMAR Johanna ♥


Miro och jag ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback