Dagens bild :)

Datum: 2011-01-17 Tid: 20:00:05 Kategori:


Kayla Ewell (Vicki Donovan)

Vicki var med i första säsongen och var Matts syster. Hon höll på med droger. Jermeny var kär i henne och gjorde allt för att de skulle få vara tillsammans. Men när Damon blir deprimerad vet ni säkert allihop hur han blir. Han festar med människorna, och drickar inte blod från blodbanken uta helt färskt blod från levade människer. Han förvandlar Vicki och hon blir vampyr. Stefan gör allt vad han kan för att hon ska kunna överleva. Men det håller inte länge när hon tillslut nästa skadar Jesmeny och skadar Elena måste hon dödas. Damon gömmer kroppen. Men Caroline hittar kroppen under ett oväder henner bil har gått sönder och hon föröker hitta teckning på mobilen. Det vart inget bra slut för henne, men hon höll på med drogor så hadde helt enkelt kunnat dött ändå.

Jag tycker att vi inte ska glömma personerna som dör eller bara försvinner i serien och därför fick hon bli dagens bild. ♥ / Johanna

Kommentarer
Kommentar av: Konradsilje

I like your website. Good job.

2012-06-19 @ 17:58:02
URL: http://konradsilje.bloglyric.com
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback