Svar på kommentar

Datum: 2011-04-09 Tid: 22:52:01 Kategori:
Hur vet du att Torrey DeVitto och Paul Wesley är tillsammans? Har de gått ut med det? Skulle va nice om du berättade lite för någon som inte har någon aning.
Sv: jag tror att de är Tillsammans det vad jag tror iallafall de har setts ut mycket tillsammans och så. Sen har det gått rykterna att det är hans fru och så
men på intervju som paul gör frågar de om han är gift då säger han nej. Så man vet aldrig.
Här är den fast den är typ 1 år gammal så man vet aldrig /N

Kommentarer
Kommentar av: Moa

Det sägs att han är förlåvad :/



Syndd...



Pok Moa

2011-04-10 @ 11:11:30
URL: http://vampirediariesgirls.blogg.se/
Kommentar av: Johanna

Jag är ganska säker att dom är inte gifta och att Paul har någon slags ring för att symbolisera trohet men det är inte riktigt som förlovning.



2011-04-10 @ 23:57:54
URL: http://thesalvatorebrothers.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback