Joseph Morgan pratar om Ian Somerhalder

Datum: 2011-04-28 Tid: 21:29:42 Kategori:
Ian Somerhalder gör något mycket specifikt i serie som han visar att  är mycket bra , och jag tror inte att någon kunde imitera honom. Jag vill verkligen inte imitera honom och visa att jag är bättre på det än honom. Så jag tänkte, eftersom han är väldigt uttrycksfulla med hans ögon och han är väldigt sarkastisk, jag trodde att vägen att gå upp mot Ian Somerhalder i en scen, är att leka med stillhet. Jag ville bjuda honom och skrämma Damon med hur bekväm Klaus var att vara där, och att in i hans personliga utrymme. Hellre än att försöka överträffa honom hans eget spel, kände jag att jag måste ta mitt eget spel till bordet, och gör honom spela mina villkor.

Hoppas att ni förstog, försökte översätta så bra jag kunde. :)

Joseph Morgan ( Klaus ) sa alltså så här om Ian.

/ Johanna

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback