grattis till...

Datum: 2010-11-20 Tid: 00:00:39 Kategori: The Vampire Diaries
mig på namnstagen. ;)
jag heter elisabeth i mellannamn. ;)
idag har jag pratat lite men nathalie och guud vad jag tycker synd om henne.
hon har inte sett på vd på typ 4 veckor!
fattar ni 4 VECKOR!!
och det har hänt så himmla mkt jag vill prata med henne om.
men nu vill jag ju prata lite om avsnitt 1 av säsong 2.

Avsnittet är väldigt spännande.
Katerin kommer och Jonh hamnar på sjukhur, caroline också.
Stefan blir grymt irriterad på Damon eftersom han försökt kyssa Elena.
Ja det händer jättemycket.
Och nu om ni vill så är det fritt fram att diskutera avsnittet.
Varsigoda bara. ;D<3

Kramizzar Johanna

Är jättetrött så inte så bar skrivat men ni får nöja er med det. ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback