RÖSTA !!! :)

Datum: 2010-06-23 Tid: 13:42:43 Kategori:
The CW Source har öppnat två omröstningar för serier hos CWTV. Den första kategorin är Best Kiss och den andra är Best Fight där Vampire Diaries är nominerade i båda kategorier. Tyvärr innehåller sidan och omröstningar stora Spoilers för dem som inte sett alla avsnitt som sänts i USA, så följer du i svensk takt föreslår jag starkt att du håller dig borta från sidan! Om du vill rösta, gör du det här.
Enligt The CW Source kommer de ha följande kategorier:
  1. Best Kiss
  2. Hottest Scene (as in, sparks flying between two people, usually with some bom-chicka-wow thrown in)
  3. Best Fight
  4. Most Heartbreaking Moment
  5. Most Surprising Moment
  6. Best Villain
  7. Funniest Moment
  8. Favorite Bad Boy
  9. Favorite Recurring Character
  10. Best Cliffhanger

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback