Hemma igen

Datum: 2010-12-25 Tid: 17:44:45 Kategori: The Vampire Diaries
Nu har jag kommit hem från Nathalie.
Jag kom hem i torsdags. :)
Åkte tåg hem själv, det var tråkigt.
Och igår var det julafton.

Ska i alla fall berätta lite vad jag och Nathlie har glort.
Första dagen (onsdag) gjorde vi inte så jättemycket, vi åt och tittade lite på tve och så.
Men nästa dag så förljde jag först med henne till kyrkan för hon hade julavslutning.
Därefter köpte vi bussbiljetter till stan för att åka och shoppa.
Fast jag hittade inte nånting.
På kvällen tittade vi på massor av Vampire Diaries säsong 1.
Jag hade med mig min CD med alla avsnitt. (Y)
På torsdagen åt vi frukost tittade på ett vsnitt av VD och sedan gick och köpte godis.
Sedan väntade vi på att klockan skulle bli 3 så vi kunde åka.
Sedan åkte jag hem till Säter igen. ;)
Och jag han tyvär inte titta på vampire diaries i sverige...men ska kolla på TV6 play sen. ;)♥


Lite bilder från avsnitt 11 säsong 2















Lite om avsnitt 11 säsong 2 (markera texten för att läsa)

Mycket spännande avsnitt.
Det är fullmåne och taylor förvandlas till varulv för första gången.
Man såg hur ont det gjorde och hur Caroline försökte att hjälpa till.
Och jag tror att det hände något speciellt emellan dom.
Det kommer också en ny varulv till stan, Damon och Alaric försöker att kolla om hon är det.
Rose kommer också tillbaka till Damon, men då kommer den nya varulven och har tängt att döda damon.
Men istället biter hon Rose

Det har hänt så mycket så det blir rörigt när jag skriver men hoppas ni förstår. :)

Hejdå / Johanna ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback