Hejsan :)

Datum: 2010-12-20 Tid: 17:30:30 Kategori:
Hej alla läsare. ;)
Nu är jag både glad och arg. ;p
Jag är glad att jag åker till Nathalie på tisdag.
Jag är arg för VD har uppehåll i Amerika tills den 27 januari.
Men det förtsätter i sverige i alla fall.
Men det kan bli ett uppehåll här också, men änså länge ser det ut som att det inte blir det.
Och jag har fixat en nu design och hedder.
Jag vart nöjd men jag får inte in så att man kan följa via bloglovin, fattar inte hur man gör.
Och jag kommer inte skriva om det avsnittet som hölls i sverige denhär veckan.
Jag årkar inte.

Och jag vill säga God Jul till er alla för kommer antagligen inte hinna skriva något inlägg när jag är hos Nathalie. 
För jag kommer hem den 23 December.

GOD JUL ÖNSKAR JAG OCH NATHALIE ALLA LÄSARE, NI BETYDER MEST. ♥

OCH HA ETT RIKTIGT BRA JULLOV.


Trailen till avsnitt 12 av säsong 2

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback