♥♥

Datum: 2010-12-03 Tid: 22:31:11 Kategori: The Vampire Diaries
Nu har jag sett både avsnitt 11 och 3 av säsong 2.
Avsnitt 11 på datorn eftersom det inte kommit ut här i sverige.
Och avsnitt 3 på tven. ;)
Ååå jag älskar båda, men avsnitt 11 är mycke mer spännande kan jag säga.
Men lite kortfattat kommer här.
OBS texten som är från avsnitt 11 kan innehålla spoilers för er som kollar svensk takt, och jag rekomenderar att inte kolla på trailen jag lägger upp heller, INNEHÅLLER SPOILERS!

Avsnitt 3
Matt gör slut med Caroline för att hon har blivit märklig eller vad man ska säga.
Elena, Damon och Alaric åker till Isobels forskningslabb för att kolla vad hon har hittat för information om Katherine. Isobel gjorde jättemånga viktiga forskningar om vampyrer innan hon blev det själv. Stefan hjälper Caroline att få en ring så hon kan vara ute i solljus och hjälper henne att jaga.

Lite kort om det avsnittet.

Avsnitt 11
Elena åker med Rose till Trevor, där vill Elena ha lite information. ( Jag fattade inte riktigt vad)
Men när de kom dit så låg Trevor där med en dolk i hjärtat.
Bonnie, Damon, Stefan och Jermeny försöker få ut månstenen ur graven.
Men det går inte precis lyckat.
Det slutar med att Bonnie svimmar av och Stefan hamnar inne i graven istället.
Damon får reda på att Elijah fortfarande lever fast han dödade honom.




Kommentarer
Kommentar av: Random

Det du har skrivit om Avsnitt 11 är faktiskt avsnitt 10, lols.

2010-12-04 @ 17:17:43
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback