Avsnitt 6 Säsong 2

Datum: 2010-12-28 Tid: 20:06:51 Kategori: The Vampire Diaries

Avsnitt 6 Plan B

Katerine väljer ett nytt offer. Trots Elenas försök att hålla Jeremy trygg erbjuder han att hjälpa Damon och Alaric att handskas med Katerine. Sheriff Forbes och Caroline spenderar sällsynt kvalitetstid som mor och dotter. Bonnie får reda på ny information om Mason och delar med sig till Stefan, vilket leder till att Damon tar saken i egna händer.

KÄLLA TV6


Jag själv tycker att slutet på avsnittet är väldigt sorgset, jag har sett det typ 3-4 gånger och gråtit varje gång...och anledningen till att jag inte skrev själv om avsnittet är för jag inte har något sug för att skriva just idag. Men det blir ett inlägg på torsdag eller fredag då jag skriver om nästa avsnitt från sverige. Det heter Masqurade


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback