Hej alla

Datum: 2013-12-27 Tid: 01:09:33 Kategori: The Vampire Diaries
Hej alla The Vampire Diaries fans, hoppas att ni alla har haft en fantastisk julafton och att erat nyår kommer bli precis som ni hoppas på.

Nu undrar ni säkert varför jag (Johanna) helt från ingen stanns kommer och skriver ett inlägg, men efter över ett års tystand från oss kännde jag ett sug att logga in här igen. 

Det har hänt så otroligt mycket sedan sist, säsong 4 av serien har fått sitt avslut och säsong 5 av serien har visat sitt sista avsnitt för det här året. En helt ny serie har byggts upp från TVD där vi får föja de ursprungliga vampyrerna, "The Originals" (TO) heter serien och om du inte stalkar serien redan är det ett namn ni bör lägga på minnet. Serien är i klass med TVD och jag måste erkänna att det är svårt att skilja på vilken som får förstaplatsen!

Vad har mer hänt då, Nina Dobrev (Elena) och Ian Somerhalder (Damon) har gjort slut och även Paul Wesley (Stefan) och Torrey Devitto (Dr. Fell) har skiljt sig. Rykten går att Paul numera dejtar Phoebe Tonkin (Hayley, både TVD och TO) men detta är något jag inte sett bekräftat. 

Ni som läst bloggen vet att de drivits av två nära vänner (Johanna och Nathalie) som efter ett tag inte längre fann tid och lust i att blogga längre, vi har fortfarande kontakt och håller ihop trots att vi bor i helt olika städer. Eftersom detta inte är något vi planerat vet jag inte om hon är på eller ej, men jag kommer berätta och se vad hon säger. 

Nu kommer meningen med detta inlägget, jag kan se att vi fortfarande har några trogna läsare och vissa dagar hav vi dalar och vissa dagar har vi toppar. Min fråga från mig till er är, vill ni att i alla fall jag öppnar upp bloggen igen med nytt och fräsht om serien? Svaret ligger i era händer så kommentera om ni vill att bloggen ska få liv igen, jag ska göra det helhjärtat i sådant fall!

 
 

Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Ja snälla snälla snälla!!!!

2014-01-28 @ 00:14:27
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback