IMORGON BÖRJAR VI!

Datum: 2012-03-04 Tid: 23:11:02 Kategori: Nathalie & Johanna
Imorgon kommer designen och headern upp på bloggen! Jennie (min syster) har gjort klart den, jag kommer i veckan lägga upp inlägg hur hela bloggen startade osv. Imorgon har jag dock tajt om tid då hela EM och kvällen är fullbokad. Jag tänkte i alla fall försöka få Jennie att hinna upp med designen. Den kommer senast på tisdag men imorgon om ni har tur. Denna veckan blir bloggens nystart! TUSEN KRAMAR TILL ER UNDERBARA LÄSARE ÖNSKAR JOHANNA



Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Hej! Är du ett fan av Taylor Lautner :) ? Då har jag en perfekt blogg för dig, jag har nygligen statat upp en fansite om honom som jag uppdatera dagligen med fullt av nyeheter, en novell kommer även finnas tillkänlig! du hittar bloggen på: http://taylorfever.blogg.se/



Hoppas just DU kommer följa den! <3

2012-03-05 @ 12:49:15
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback