Vi drar ned på bloggandet..

Datum: 2012-07-03 Tid: 22:49:15 Kategori: The Vampire Diaries
Jag och Nathalie känner att vi inte känner eller har tid för att hålla denna bloggen fullt igång. Därför har vi bestämt att blogga lite mindre sällan och uppdatera om avsnittsinformation och inte så mycket skvaller. Så länge vi orkar att publisera nya avsnitt, promo's och information om pauser gör vi det. Om det kommer upp nya bilder från röda mattan eller något annat roligt lägger vi upp dem om vi hinner. 

Vi delar med oss av våran största källa till bloggen som är thevampirediariescanada.com, där hittar du precis allt nytt som händer om Vampire Diaries och allt skvaller om kändisarna. Spoilers kommer också ut där. :)

Vi hoppas att ni har gillat våran blogg och förstår varför vi tagit detta beslut. Kom ihåg att titta in på bloggen då och då för att få lite ny information, nån gång kanske vi får tillbaks all motivation och drar igång bloggen igen på riktigt med full uppdatering. Tack alla följare, vi älskar verkligen er och ger en den bästa uppdateringen vi kan just nu.

Har ni frågor kan ni alltid kontakta Johanna på hennes blogg där hon går in daglige n och kan besvara frågor och så vidare. Annars försöker vi gå in på bloggen en gång i veckan i alla fall! :)

Kramar från Johanna och Nathalie, ägare av thevampirediariesfans.blogg.se sedan 3 juni 2010!

Kommer ni ihåf första headern, kommer alltid vara en del av bloggen. ;)

Kommentarer
Kommentar av: Linnea

åhh, typiskt varför ska alla nya bloggar jag har börjat följa trappa ner på bloggningen? :/ För otur med mig. </3

2012-07-16 @ 15:31:52
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback