Svar på kommentarer!

Datum: 2012-01-06 Tid: 18:19:08 Kategori: Frågor & Svar
Jag tänkte svara på  några kommentarer vi har fått, men det är lättare för oss om frågar på vår blogresponse!

felicia om NU KAN NI FRÅGA OSS OM ALLT MÖJLIGT!:
are ian somehlade and nina dobrev in love?
är ian somehalde och nina dobrev i hop?

SVAR: Jag vet inte om de är kära eller så. De har inte bekräftat att de är tillsammans men det finns en bild när de kysser varandra på en fest klicka HÄR för att se den


felicia  (om NU KAN NI FRÅGA OSS OM ALLT MÖJLIGT!:
oj feeel visste inte om man kunde skriva på svenska och dem sa att man kunde skriva fråga eller nåt så jag gorde det vill veta om dem ä'r vänner på ricktigt typ hihi ses

SVAR: okej, Ja de är vänner om du menar Nina och Ian!


felicia om NU KAN NI FRÅGA OSS OM ALLT MÖJLIGT!:
are you friends in irl?
PS im from sweden and i dont cant eglish so good hihi

SVAR: Om du menar mig & Johanna, ja vi är vänner på riktigt vi är t.o.m Bästavänner fast vi bor 1,30 timme ifrån varandra. ;) vi har kvar bloggen för att ha lättare kontakt








Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback