Svar på frågestund!

Datum: 2011-11-01 Tid: 15:30:48 Kategori: Frågor & Svar
Fråga: Vem är den bästa skådespelaren i serien tycker ni?
Svar N: Paul wesley
Svar J: Jag tycker att alla grymma! :)

Fråga: Vilket är erat favoritavsnitt?
Svar N: Säsong 1= 12, säsong 2 = 6 säsong 3= hittils 7
Svar J: Säsong 1= 19 säsong 2= 9 säsong = hittils 7

Fråga: Vem gillar ni mest av: Stefan eller Damon, Caroline, Bonnie eller Elena, Jeremy, Tyler eller Matt? och om ni måste välja bort en som serien skulle klara sig utan vem skulle det vara?
Svar N: Stefan, Caroline & Jeremy och om jag måste välja någon så väljer jag Matt.
Svar J: Damon, Caroline & Jeremy. Fast jag gillar alla andra också :) Jag väljer också Matt.

Fråga: Har ni sett The Secret Circle, isåfall vad tkr ni om den?
Svar J&N: Nej tyvär, det har vi inte.

Fråga: Tips på andra bra serier och filmer?
Svar N: serier - Gossip Girl , Glee, pretty little & 90210, jag kommer inte på någon film men 17 again är bra.
Svar J: Serier-True Blood, Grey's Anatomy och Smallville. Filmer-Twilightserien och Never Say Never Justin Bieber. Fast jag har sett massor av andra bra filmer också.
Fråga: Är det sant att vampire diaries inte kommer tillbaka förräns 5e januari?
Svar N&J: Ja, det är bara två avsnitt kvar sen är det upphåll till 5e Januari.

Fråga: På vilken skala 1-10 gillar ni TVD?
Svar N&J: 1000000%

Fråga: Vet ni om TVD skådisar kommer komma till Sverige?
Svar N&J: Det har vi inte hört något om, men vi kan ALLTID hoppas eller hur?

Fråga: Hur började ni kolla på TVD?
Svar N: Väntade på att The Simpsons skulle börja men det gjorde aldrig det så det vart TVD och jag älskade det direkt.
Svar J: En kompis till mig hade pratade om det och jag tyckte att det lät bra med blev aldrig att jag kollade på det. När Nathalie kom till skolan en dag hade hon sett det och hon älskade det. Jag började också kolla och blev helt fast!

Fråga: Vilka av skådisarna röker?
Svar N&J: Det har kommit bilder på Nina & Ian när de röker men de kan har slutat eller gör de det bara ibland. Det finns bilder på de när andra i TVD röker också.




Fråga: Hur gamla är ni som driver bloggen?
Svar N&J: Vi är 14 båda två.
Johanna & Nathalie

Fråga: Gillar ni Klaus?
Svar N: JA!
Svar J: Ja, fast ibland hatar jag honom..

Fråga: Tror ni att det kommer bli Stelena som vanligt snart eller kommer Stefan vara bad-guy hela säsong 3?
Svar N: Jag tror att det kommer vara Stelena men kanske inte nu.
Svar J: Jag har ingen aning. Men jag vill att det ska bli Delena nu.

Fråga: Varför uppdaterar ni inte som mkt? Jag älskar TVD, så skulle vilja ha mer att läsa om.
Svar N&J: Vi går i 8an och vi får betyg plus att vi uppdatera allt som kommer ut. Men ibland är det svårt att få tid vi försöker så gott vi kan. :)

Fråga: Har ni tips på jättebra TVD relaterade bloggar, på både svenska och engelska?
Svar N&J: Du kan kolla på våra länkningar där hittar du våra källor och svenska bloggar.

Fråga: Är Nina och Ian tillsammans? Hur vet ni att Torrey och Paul är gifta?
Svar N&J: På bilder ser dom ut att vara ett par, men de har inte gått ut med det officielt. Vi vet i alla fall att Paul & Torrey är tillsammans men de har inte sagt om giftemål.




Fråga: Vad tyckte ni om serien när ni såg den för allra första gången?
Svar N: Jag tyckte att det var perfekt, drama, kärlek spänning och Damon's repliker.
Svar J: Jag tyckte att det var lite läskigt faktist. Men nu tycker jag aldrig att det är läskigt, bara perfekt. TVD har lärt mig att se på lite läskigare saker.


Fråga: Vem tycker du är snyggast av killarna i the vampire diaries, om du bara får välja en ?
Svar N: Det är svårt men snyggast är nog Stefan & Tyler har snyggast kropp. Jeremy är så söt.
Svar J: Jag tycker helt klart att Ian/Damon är snyggast. Fast Steven/Jeremy är ju för söt.

Fråga: Är ni team stefan eller team damon?
Svar N: Team STEFAN! YEAH BABY!
Svar J: Team DAMON!

Fråga: Vilka andra serier tittar ni på?
Svar N: Förutom TVD så kollar jag på Gossip Girl, Glee, Pretty little liars, 90210 & Family Guy.
Svar J: Jag följer bara TVD och True Blood. Men kolla även ibland på Gossip Girl, Grey's Anatomy, Smallville och The Tribe.

Fråga: Tittar ni på Twiligt eller True Blood?
Svar N: Jag kollar på Twiligt men jag är inte jätte intresserad av det, Har bara sett 1 avsnitt av True Blood och tyckte att det var rätt så tråkigt.
Svar J: Jag var ett jättestort fan av Twilight förut men nu är jag inte jätteintresserade längre. Men kollar på filmerna och så. True Blood  började jag kolla på i sommras och är nu ikapp med Amerikanska takten. Jag tycker att det är bra.


Hoppas att ni är nöjda med svaren på era frågor och om ni undrar något så kan ni alltid fråga på bloggsvar eller våra E-mail [email protected]


Kommentarer
Kommentar av: Nikki

Hej!



Jag är rätt säker på Paul o Torrey är gifta.Kolla in Torrey deVitto's mammas twitter o läs vad hon skriver..o är bla Paul is her son-in-law.(svärson)



http://twitter.com/#!/joellebeth

2011-11-03 @ 10:24:13
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback