Kevin Williamson pratar om säsong 3 - !SPOILER!

Datum: 2011-05-17 Tid: 16:20:27 Kategori: The Vampire Diaries

Kevin Williamson som är en av de producenterna och skriver manuset tillsammans med Julie Plec. Blev intevjuad av Popwrap han pratar om säsong 3 av TVD och det här tog 20-30 minuter att översätta så jag hoppas ni förstår annars kan säga till om ni inte förstår.


PopWrap: Hur känner du inför säsongen finalen? Kevin Williamson.

Kevin: Jag var jätteglad att vi fick ta några av de historier till en nära, så inte allt var kvar som en cliffhanger, och samtidigt införa några nya ämnen för nästa år. Nästa säsong finns det flera ställen vi kan plocka upp, vi har inte börja precis där vi slutade denna gång


PW: Tycker du att fansen fortfarande kliade sig i huvudet över Vicki-Jeremy-Annacliffhanger?

Kevin: [skratt] Åh, ja. Jag är mycket entusiastiska över att handlingen i synnerhet. Just nu hoppas jag fans ser det som ett stort frågetecken, eftersom det ska vara


 

 

 

 

PW: Var kom den idén ifrån?
Kevin: Kayla Ewell. Jag bara älskade henne. När vi tog beslutet att döda Vicki, det varinte lätt, men något jag kände var viktigt för visa, eftersom den behövs för att ha ett annat slags liv. Ett ögonblick att få människor att luta sig tillbaka och säga, "Detta visarmenar allvar genre berättande." Och det fungerade. Men jag saknade henne. Genasttänkte jag, "hon kan komma tillbaka." Men sen tänkte jag, "döda människor måste stanna döda eller vi" Heroes "." Det här måste få konsekvenser. Speciellt när människordör. I det ögonblicket jag kom upp med Jeremy att förföljas av Vicky, men det kändesdumt Men när Anna kom runt, föll alla i kär i henne också. - Jag menar, det Twitterupprördhet när hon dog ensam bevisat att Sedan började vi spela på idén att alla i.Jeremy liv var döende, jag tänkte, "nu finns det en historia här! " Jag väntade rätt tillfälle. Det måste tjänas in. Vi har gjort varulvar, vampyrer, vi har försökt att hålla detverkligen jordad och nu vi är på en plats efter alla Witchy-woo-woo i år som jag trorpubliken kommer att godta detta tillägg till vår värld. nu ska vi göra hela den härspökar avJeremy


PW: Haunting innebär "spöken"- är det vad du anser Vicki & Anna?
Kevin: Nej, men om du funderar på spöken, som är en lämplig plats att börja.


PW: Är det öppna dörren för fler människor att återvända, som Jenna?
Kevin: Jag antar, men vi är inte planerar något liknande. Det behöver fortfarande enkonsekvens till döden, även i denna berättelse vi har skapat med Jeremy. Den kommer att följa en uppsättning regler.


PW: Får jag fråga, hur fick du hålla det hemligt?
Kevin: under längst tid, visste bara Julie och jag. Även när vi skrev den slutliga manusethöll vi den scenen ut. Vi engagerade slutligen Malese [Jow] & Kayla, som var bådeglada och ombord för det - men saken är den, vi var tvungna att se till att de inte bara var tillgänglig till finalen, utan även säsong tre att spela ut handlingen. Men vi sa till dem,om folk ser dig i Atlanta, här är dina ursäkter.


PW: Vilka var?
Kevin: För Kayla det var ", jag har kommit för att besöka min bästa vän Nina." FörMalese, sa vi henne att säga att Anna var inblandad i en flashback. Men den kom aldrigut, vilket var trevligt eftersom vi är en show som bygger dessa vändningar vara mesteffektiva. Jag gillar att pressen hade omfamnat det och spelade boll.


 

 

PW: Julie Plec tidigare kallad nästa år, "Season of the original " - prata med mig lite omnär detta kommer att ta oss.

Kevin: Det var dags för ett nytt inslag. Jag menar, tala om en spin-off-serien [skratt]. Eliaförklarade hur Klaus om kom att vara ett par avsnitt tillbaka. vi ska bygga från denmytologi, men som ni såg från kistor, det finns en hel del original där. Och vi har en stortwist redan planerat till den första episoden med dem som förklarar varför Klaus var såintresserad av Stefan. Det finns ytterligare en faktor att Klaus och vad han handlar omatt du inte vet än. PW: Det räcker med att säga, kommer dessa kistor inte stanna stängd för länge.

Kevin: Det är en av de stora saker som kommer att hända nästa år - denna familj avoriginal. Vi ska ta reda på vem de är, vad de handlar om, hur Salvatore's ärsammanflätade med dem - Klaus tog Stefan av en anledning. Det finns en storberättelse här. Det finns en hel tredje säsongen av tomten får vi gruvan genom dessafascinerande tecken. De kommer att dyka upp och förhoppningsvis vara lika läckra som Klaus & Elijah visade sig vara

 

 

 

.PW: Finalen lämnar också oss i en spännande plats för Stefan-Elena-Damon relation.Vad hetsar dig om var som går i säsong tre? Kevin: Vi är i en intressant plats nu med Stefan och Klaus - och Damon är på en plats där han aldrig ville bli. Om han inte gillade att spela hjälte i år, vad som kommer att hända när han är tvungen att göra det rätta och rädda sin bror? [Skratt] Det kommer att bli en intressant resa. Det blir precis vad vi sätter upp för, men naturligtvis kommer vi att vrida den och vänder den. Det är målet.Jag är glad över att se den dynamiska skift med dessa tre. För Elena, efter två säsonger för att älska henne som en stark kvinnlig figur, jag tror publiken kommer nu äntligen förhoppningsvis vara mottaglig se henne köpa in vad Katherine sade, att det är ok för Elena att älska både Stefan och Damon.


PW: man ser tillbaka, vad anser du var de mest kreativt tillfredsställande delar avsäsong två?
Kevin:
Katherine. Det är en höjdpunkt för mig. Titta på denna karaktär, som vi verkligenplanerat att aldrig se så mycket, blir så levande och läcker tack till Nina, plötsligt fick oss att omdirigera hela säsongen. Även titta på alla biroller, var som jag visste kan så mycket mer i den första säsongen, lysa i år var fantastiska. Speciellt Caroline.Turning henne till en vampyr ... Jag visste Candice hade det i henne.


PW: Det tortyr scen får mig fortfarande.

Kevin: [skratt] Det är mycket sällsynt att du hittar en skådespelare som kan få dig att skratta och gråta samma linje av dialog. Candice kan göra det och när man kan göra det, du är guld för mig eftersom det är som jag vill skriva för. Människor som gör migupphetsad att se hur de fungerar orden.


 

 

PW: Det var min nästa fråga, känner du säsong två blev witch-centrerad eftersom devar din hjärna ges "Secret Circle?



Kevin: Kevin: Nej, jag kom ombord med "Secret Circle" mot slutet, det var efter bådeberättelser hade utvecklats. Jag tror med häxor, du är alltid i fara att, "om man stava kan göra detta, kan någon annan större man göra det!" Du måste begränsa sinabefogenheter måste reglerna vara mycket tydliga med trolldom eller en trollformel kanångra någonting. Du måste vara försiktig att du inte får slarvig med det. Jag vill inteanvända en trollformel för att skriva mig ur ett hörn strävar visar alltid att göra det verkligtoch hårt och svårt och smart. I motsats till bekväm.





 

 

 

Källa

 

/Nathalie


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback