INTERVJU: MED NINA DOBREV

Datum: 2011-05-12 Tid: 00:21:08 Kategori: Nina Dobrev

Popwrap gjorde en e intevju med Nina Dobrev (Elena) hon pratar om säsongsavslutningen. finns på båda engelsk och svenskt text!

PW: Do you have a favorite incarnation of Katherine to play?

Nina: I say that in general Katherine is more fun than Elena because she’s not how I act on a day to day basis – I don’t bite and attack and be a bad-ass every day. Even when I think I’m being a bad ass, I’m not really [laughs]. Katherine is a legit bad-ass.

PW: Plus Elena has been given some really heavy material to play in the episodes leading up to Klaus’ sacrifice. That had to be really draining on you.
Nina: Yea. It was. Especially with Jenna dying. She was a family member. One of the originals. Well, not originals as in The Originals on our show, but she was there since day one. Having to see yet another one of our family members go was sad and hard. But it wasn’t just her – so many people died and are dying, the stakes are so high. Elena and I had to cry and go to a lot of really bad places mentally for those scenes. I’m curious though, as an audience member – how was that sacrifice episode? Did Jenna’s death feel big and epic and sad and scary?

PW: Will this finale set up the events of season three the way “Founder’s Day” set up season two?
Nina: It does. There’s not just one – there’s two or three kind of big twists that change the course of everyone’s lives, and they’re unexpected. It affects Damon & Elena hugely. It effects Stefan more than anyone would have imagined. Jeremy’s life is just completely turned around, and almost confusing – you’ll see why soon enough. But it initiates these storylines that will flourish in season three

 

Har översättat på svenska !

PW: Har du en favorit inkarnation av Katherine att spela?
Nina: Jag säger att det i allmänhet Katherine är roligare än Elena eftersom hon inte hur jag agerar en daglig basis - jag bits inte och attackera och vara en bad-ass varje dag. Även när jag tror att jag är en bad ass, jag är inte riktigt [skratt]. Katherine är enlegit bad-ass.

PW: Plus Elena har fått några riktigt tunga material för att spela i episoder som lederfram till Klaus "offra. Som måste verkligen dränering på dig.
Nina: Ja. Det var det. Speciellt med Jenna döende. Hon var en familjemedlem. Ett avoriginalen. Tja, inte original som i originalen på vår show, men hon var där sedan dagett. Med att se ännu en av våra familjemedlemmar går var ledsen och hård. Men det varinte bara hennes - så många människor dog och dör, insatserna är så höga. Elena ochjag var tvungen att gråta och gå till en hel del riktigt dåliga platser mentalt för dessascener. Jag är nyfiken ändå, som en i publiken - hur var det offer episod? Har Jennadöd känner stor och episk och sorgsen och skrämmande?

PW: Kommer denna final ställa in händelserna i säsong tre vägen "Founder's Day"inrättas säsong två?Nina: Det gör det. Det är inte bara en - det finns två eller tre typer av stora vändningar attförändra allas våra liv, och de är oväntade. Det påverkar Damon & Elena enormt. Deteffekter Stefan mer än någon kunnat föreställa. Jeremy liv är bara helt vände, och nästanförvirrande - så får du se varför snart nog. Men det initierar dessa berättelser somkommer att blomstra i säsong tre

Källa
/Nathalie

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback