BESÖKREKORD

Datum: 2011-05-09 Tid: 22:00:00 Kategori: Nathalie & Johanna
HEJHEJ, EN ÖVERGLAD JOHANNA HÄR. :)

TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLA UNDERBARA OCH ÄLSKADE LÄSARE
Idag kollade jag Statestiken den senast vecka och det visar sig att vi hade  över 50 besökare igår!
Detta är besökrekord för oss! Vi brukar runt 30-40 besökare. Jag hade väntat mig att får 50 men vi fick 51 i stället. För vissa kaske det är inte så jätte mycket. Men vi är så glada att får så mycket! hoppas ni älskar bloggen lika mycket som vi älskar att blogga i den!


TABELL ÖVER DE SENASTE 90 DAGARNA, SER NI VAD LITE VI HADE IBÖRJAN!

/ JOHANNA & NATHALIE

Kommentarer
Kommentar av: isabell

Åh tack! Kul att du gillar den :)



Jo visst! :), hur exakt går det till? ligger lite efter, haha :P

2011-05-10 @ 17:53:05
URL: http://www.vampirediaries.devote.se
Kommentar av: Jasmina

vad roligt att ni fick så många besökare, det är er blogg värd! :D

2011-05-10 @ 22:09:05
URL: http://iansomerhalder.bloggplatsen.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback