SVAR TILL HANNA.

Datum: 2011-03-19 Tid: 16:43:22 Kategori:
Vi har ju haft frågestund och än sålänge här vi några frågor från en som heter Hanna.
Jag tängte svara så gott jag kan på dem.

Hannas frågor:

1.Vilken team är ni damon eller stefan.
2.SkuLle ni vija se Damon och Elena tsm? eller ska det vara Stephen och elena?
3.Skulle ni vilja vara vampyrer om ja i vilken ålder då?
4.Hur upptäckte ni vampire diariee?
5.Har ni läst böckerna isåfall vad tycker ni om dom?

Johannas svar:

1. Jag tycker personligen att Damon är snyggare än Stefan, men jag tycker absolut inte att Stefan är ful. Däremot vet jag att Nathalie är tvärt imot mig, hon tycker att Stefan är snyggare ärn Damon. :)

2. Jag tycker att Stefan och Elena är ett jättefint par och tycker att de ska vara tillsammans. Men jag tycker också om att Damon igentligen är lite småkär i henne. Men Stefan och Elena ska det vara.

3. Haha rolig fråga... Jag har tängt på det hur länge som helst, hur det skulle vara, om jag skulle gilla det mm. Men jag kan inte riktigt säga ja eller nej på den frågan. Men det är en riktigt bra fråga. Om jag skulle vara vampyr skulle jag vilja vara omkring 17-20 är eller något.

4. Innan Vampire Diaries var jag ett STORT Twiligt fan. Men sedan började en kompis i stallet att prata om VD och jag vart jättenyfiken och var sugen på att börja kolla om det var bra. Och en dag kommer jag till skolan och då börjar Nathale börja prata om att hon sett ett avsnitt på TV6. Och då kollade jag på 1a avsnittet på sidan cucirca.com. Jag tyckte att det var jätte spännande och bra. Det var då jag börjage kolla och efter ett tag beslutade jag och Nathalie att starta den här bloggen.

5. Jag är ingen bokmal utan jag hatar att läsa, det kan vara ibland jag får något läsryck och läser jätte mycket men det händer inte ofta. Men jag har i alla fall börjat läsa första boken på svenska, jag tycker att serien är bättre men det är för att serien och böckerna är nästan 2 helt olika saker. Men jag tycker inte de är dåliga och skulle lätt rekommendera dem för folk. :)


Det var lite korta svar på frågorna, Nathalie kanske har en annan åsikt.

KRAMAR FÅRN J

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback