Problem med inloggningen!

Datum: 2011-03-02 Tid: 22:52:56 Kategori: The Vampire Diaries
Imorse när jag skulle logga in på bloggen gick det inte jag försökte med allt utan resultat.
Men nu verkar blog.se fixat problemet och det går att blogga igen.
Dock har det blivit något knas ändå.. för jag kan inte gå in i alla våra gamla inlägg och ändra saker.
Men det är som det är och nu kan jag i alla fall berätta vad jag skulle blogga om.

Jag ville bara berätta att jag varit sjuk och inte orkat blogga jag har bara orkat ligga framför tv och glott på säsong 1 av Vampire Diaries, fast jag har bara hunnit sett på 11 avsnitt så jag har 11 kvar. ;p

Och den nyheten jag har är att det är uppehåll i USA tills den 7 april då vi får se avsnitt 17 Know Thy Enemy. Anledningen är att man vill dra ut på tiden så att säsong 2 slutar i maj isätllet för ungefär en månad tidigare.
Men det beror också på att Paul Wesley (Stefan Salvatore) har brutit fotleden och kan inte göra för svåra scener då det blir påfrestning på foten.

Sverige fortsätter som vanligt med att visa VD på fredagar kl. 20.00. 

/ Johanna
 








Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback