HAHA jag hittade roliga och fina vdobsession på alla i vampire diaries

Datum: 2011-03-13 Tid: 11:16:28 Kategori:
Ian somerhalder as Damon Salvatorevdobsession:  Delena is real, bitches 
Nina Dobrev as Elena Gilbert and Katrine peirce
Paul Wesley as Stefan Salvatore
Candice Accola as Caroline Forbes
Michael Trevino as Tyler Lockwood
Katerina Graham as Bonnie Benett
steven R Mcqueen as Jeremy Gilbert
Zach Roegi* as Matt Donavon
sara Canning as Jenna sommers
Matthew Davis as Alaric Saltzman
hahah så söta specielt jeremy / N
jag stavar säkert fel på vissa namn

Kommentarer
Kommentar av: GomezLovatoCyrus

sv: haha inte jag heller men jag tänkte liksom what the heck hade ändå inget o göra ;)

2011-03-13 @ 15:13:18
URL: http://gomezlovatocyrus.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback