Svar på kommentar

Datum: 2011-07-21 Tid: 14:25:11 Kategori: Frågor & Svar
Nikki om CBS ATLANTA INTEVJU PAUL WESLEY:
Han är verkligen en härlig o go,snäll kille.
Man vet varken in eller ut om han är gift eller inte.Har inte hört att han själv sagt han är gift med Torrey.På hennes officella sida står det dom är förlovade,men när det uppdaterades är en annan fråga.Likaså hur det egentligen är mellan Nina och Ian.Marknadsföring??Verkar som ingen direkt vill erkänna nått live.Både Ian o Paul är snygga,men Paul har nått speciellt.Lyckans tjej som får Paul.

TVD är väldigt populära i bla USA,helt hysteriska fans.hade velat dom kom till Sverige,men det lär nog bli en önskedröm.

Förresten söker tidningar med "skvaller" om TVD-stjärnorna men knappt de svenska kändistidningarna hänger på.Bara samma kändisar som man sett nu i flera år suck.

Vad anser ni om allt?Från alt giftermål,svaller o svenska tidningar skriver knappt nått om TVD?

Kram Nikki



SVAR: Jag håller med om att Paul är en härlig kille! :)

allt information och sånt får  vi från många olika amerikanska sidor  . Jag ser inte heller så många tidningar som de skriver om The vampire diaries. Men det är väl bra/tur att du läser våran blogg? :)


Kram / Nathalie


Kommentarer
Kommentar av: Nikki

Självklart läser jag er blogg.Bästa bloggen ju,följer det varje dag.Stor kram till er för allt jobb ni lägger ner på er blogg.



Då och då är jag inne och skriver en del,en del frågor och så.Kollar även en hel del på youtube gällande Nina,Ian o Paul.samt deras twitter mm.



Hoppas jag inte tjatar för mycket??S



Kram

2011-07-22 @ 09:52:59
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback