Piranha

Datum: 2011-01-23 Tid: 13:21:47 Kategori: Filmer
Nu har jag sett Piranha. ;)
Jag tyckte faktist inte att den var jättebra, men jag är ändå glad att jag såg den.
Jag tycker inte om när det är mycket blod i filmer.
Och  en bit av slutet var det för mycket blod så jag fick lov att titta bort.
Men annars såg jag allt.
Jag rekomenderar att ni som inte klarar att att se mycket blod eller mycket spänning inte ser på Piranha.
Slutet var nog det dåligast av hela filmen och jag hoppas verkligen  att det kommer en Piranha 2.
Men jag rekomenderar ändå att ni ser den, för den var inte dålig men inte jättebra heller.
Man kan säga att den var ganska bra. ;)
Och alla Steven R. McQueen fans, han var MYCKKTE SÖÖT! <3:p

Betyg: 4/10 Filmen kunde ha fått ett bättre betyg om slutet hade varit bättre.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback