MER uppehåll ;s

Datum: 2011-01-14 Tid: 08:55:03 Kategori: The Vampire Diaries
Nu är det så här om ni inte redan märkt det att det är upphåll här i sverige också. ;s
Det drar igång i sverige den 18 februari.
Och då kommer den att visas på fredagar istället för på torsdagar.
Det skriver de på TV6.se.
Och i USA drar det igång som jag redan skrivit den 27 januari.


Såhär skriver TV6:

Väldigt många har åsikter om att vi flyttar Vampire Diaries till fredagar efter uppehållet. Anledningen är att vi arbetar på en väldigt konkurrensutsatt marknad och enligt de tittarmätningar vi gör på alla våra program har Vampire Diaries inte hittat sin publik på torsdagarna.

I ett försök att ändå rädda kvar serien på kanalen flyttar vi den därför till fredagarna där vi hoppas att den kan få lite draghjälp av övriga serier i sci-fi/fantasy-blocket. Så nu är det lite grann upp till er. Vill ni se fortsättningen på detta äventyr på TV6 får ni stötta oss och se till att serien får den publik den förtjänar.


¨
En bild som Nina själv tagit ;)

/ Jóhanna ;D<3


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback