...

Datum: 2011-12-30 Tid: 22:51:36 Kategori: The Vampire Diaries

Jag gjorde ett inlägg precis innan jul, men på nått sätt har det försvunnit. Nathalie har kanske tagit bort det eller nått, jag vet inte. Men i alla fall nu kommer jag till saken. I kväll har jag försökt att få till en header, allt blir bara fel och jag orkar inte hitta någon motivation till det. Därför tänkte jag att NI ska få chansen att göra en header. Eller ge tips, jag blir jätteglad om ni typ skickar någon fin bild som kan vara med eller så.

Ni läsare får alltså göra headers och om någon faller oss i smaken så kommer ni att se den här så småning om. Men on ni inte riktigt kan med program ddär man gör heades får ni gärna skicka in bilder som jag kan försöka göra någonting med.

Skicka era tips eller headers till oss på [email protected]

Visste ni att det var en läsare som har gjort den headern vi har nu?! :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback