Claire Holt kommer spela Stefan's ex!

Datum: 2011-08-10 Tid: 21:45:21 Kategori: The Vampire Diaries
Zap2it har bekräftat att rollen som Bex i säsong tre kommer att spelas australiensiska skådespelerskan Claire Holt. Du kanske har sett Claire i Pretty Little Liars, H2o och Mean Girls.


Så här Skrev deOn “The Vampire Diaries,” we’ll first meet Bex in flashbacks. She’s not going to be just a memory for long, though — she’s never quite moved on from Stefan, and you may be particularly surprised to find out what brings her back into his life.


Vad tycker ni om nyheten? Borde Elena vara orolig eller?


Källa


/Nathalie

Kommentarer
Kommentar av: Nikki

Som jag förstod när jag läste,så va hon Stefans första kärlek före katherine/Elena?Och före han blev vampyr?

Lite orolig tror jag i så fall Elena blir när hon dyker upp.Men gör det hela mer intressant.Bereor ju även på Stefans känslor för sitt X.Mer drama lär det nog bli.Blir spännande att snart få se säsong 3.Kommer säsong 3 snart till Sverige?



KRAM från Nikki

2011-08-15 @ 11:00:20
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback