The 2011 Tribeca Film Festival & Cinema Society Premiere

Datum: 2011-04-26 Tid: 18:50:32 Kategori: Nina Dobrev
För nån dag sen så dök Nina (Elena)upp på The The 2011 Tribeca Film Festival & Cinema Society Premiere och var på premiären av filmen "Last Night" Ian var också med på premiären. Hon såg beautiful ut som vanlig. Det har kommit en video som hon står på Rödamattan. Hon verkar njuta av rödamattan :)
Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek
Här är video, man ser lite Ian i bakrund
källa /N

Kommentarer
Kommentar av: NinaDobrevDaily

Svar: Yes, är ett Delena fan all the way :)

2011-04-26 @ 20:41:34
URL: http://ninadobrevdaily.blogg.se/
Kommentar av: Karin

Svar: Haha, visst han är ju snygg. Men han är för mycket en tänkare, lite "mesig"? Jag vill ha badboy, typ Damon. Lite spontant, bara gör för han vill.



Haha, jag trodde jag var den enda som gillar Puck&Quinn tillsammans. De är så supersöta tillsammans, & eller hur, Puck är så otroligt snygg & hans sångröst är ännu bättre. <3

2011-04-26 @ 22:17:14
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback