KATERINA GRAHAM - HONEY 2

Datum: 2011-04-02 Tid: 23:15:05 Kategori:
Vet inte om ni visste att Katerina ( Bonnie) hade huvudrollen i den nya film " Honey 2" det har kommit en trailern. Men kan inte bädda in den så darför måste ni gå på det här för att se den. Den kommer ut på bio i usa 10 juni. Men vet inte om det gör eller när det gör i sverige. Vet jag något så skriver jag det! jag vill lugnt se den med min Bästa vän Johanna som också bloggar här!Den verkar jätte bra. BTW hon heter Bennet i efternamn i filmen och det gör hon i TVD coolt! Slänger in en bild
Lite Handling har översättat så texten är lite konstig. Uppföljningen av Universals film dans sensation, arvet från det legendariska dansaren och koreografen Honey Daniels lever vidare i pigg 17-åriga Maria Bennett (KaterinaGraham). Efter en borste med lagen, har Maria återvände till sin skitiga Bronx rötter attåteruppbygga sitt
liv med bara en talang för street dans och en brinnande ambition attbevisa sig själv.
/Nathalie

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback