JOHANNA

Datum: 2011-04-30 Tid: 13:07:08 Kategori: Nathalie & Johanna

Jag har länge funderat på att starta en egen blogg om The Vampire Diaries,
Men har välldigt svårt att bestämma mig.
Självklart skulle jag fortsätta blogga här, och bara ha en egen blogg där jag kunde ta hand om allt själv.
Men jag har en liten hake... jag vet inte om jag skulle klara av att uppdatera dagligen.
Jag har inte jätte mycket tid, men jag skulle föröka att uppdatera så bra jag kunde.
Så vad tycker ni läsare, ska jag ha en egen blogg + blogga på den här bloggen, eller ska jag bara blogga här.
Jag hoppas att ni säger vad ni tycker

Kramisar J


Kommentarer
Kommentar av: Jasmina

jag tycker du ska fortsätta blogga här :D

2011-04-30 @ 13:52:58
URL: http://iansomerhalder.bloggplatsen.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback