Stefan Salvatore / Paul Wesley mean alot to me.

Datum: 2010-10-22 Tid: 20:49:35 Kategori: Paul Wesley
hej det nathalie här.
jJag ville bara skriva hur mycket Stefan/Paul betyder för mig.
jag älskar honom jätte mycket.
Bara jag ser hans ansikte blir jag glad och ibland håller jag på att gråta för han är så söt
jag är inte kär i han , men jag är galen i han. Såg senast avsnitt i Usa när han grät så grät jag oxå.
jag har aldrig gillat nån så här mycket som jag gör med Stefan/Paul om jag fick träffa honom skulle dröm bli sann
jag vet att det låter konstig men jag älskar han så mycket att det inte går att beskriva...... I give you my heart !
Jag tycker att han och Nina ska bli tillsmannans på riktig. Skulle inte dug bli avensjuk om de gjorde det, för jag tycker de är en av de sötaste/finast/vackraste/snyggast PAR ! Jag älskar Ian /damon  lika mycket men jag är inte lika galen i han som jag är i Stefan/Paul. Det är Nåt special med dig Paul. Det var jag tycker med Paul !

Kommentarer
Kommentar av: johanna

vad söt du är gumman. <3

2010-10-23 @ 09:21:33
URL: http://bieberfeverofc.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback