Johanna här :)

Datum: 2010-10-12 Tid: 21:02:24 Kategori: The Vampire Diaries
okej jag stal nathalies rubrik, menmen.
jag är sjuk och har legat framför tvn hela dagarna denhär veckan.
så tänker jag vara duktig att ladda upp typ en bild från avsnit 2,3 & 4 s.2.
några if. eftersom nathalie lovade att ladda upp från avsnitt 5. :)

avsnitt 2

stefan och mason ♥


bonnie ♥


caroline, har många bilder på henne från detta avsnitt, men eftersom vissa som läser blogge är i svensk takt kan jag inte ladda upp den. det skulle avslöja för mkt. ♥


sa ju att stefan var så het i avsnit 2 så här kommer en bild på bara han. :)♥

avsnitt 3

damon och elena ♥


stefan ♥


damon elena och alaric

ansnit 4

stefan och katherine ♥


damon och katherine ♥


katherine ♥


nu orkar jag inte ladda upp fler bilder, ska nog sova.

gonatt / J

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback