Katerina

Datum: 2010-11-14 Tid: 21:55:46 Kategori: The Vampire Diaries
Först vill jag be om ursäkt för uppdateringen.
Jag vet att jag inte kan skylla på skola och stallet men jag gör det iallafall.
Nu har jag sett avsnitt 9 av säsong 2.
Grymt bra avsnitt.
Här kommer lite om vad som hände, ni måste markera texten om ni ska kunna läsa.
Och om ni läser i sv. takt är ett tips att inte läsa.

Elena ber Caroline att öppna dörren till kyrkan där katerin är instängd.
Elena vill ha införmation om vad ¨förtrollningen¨ är för något.
Samtidigt så berättar Caroline för Stefan att hon berättat vad hon är för Taylor.
Damon och Rose åker till en vampyr som också ska hjälpa dem med ¨förtrollningen¨. (Tror jag, om jag fattade rätt.)
Jag gillar verkligen slutet också, jag började gråta.
Var så rörande när Elena började gråta, hon tycker ju att det är hennes fel att alla hon älskar kan dö.

Puss / JB

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback