Isobel

Datum: 2010-11-04 Tid: 22:24:08 Kategori: The Vampire Diaries
Nu är det såhär att Nathalie har flyttat óch kommer antagligen inte kunna uppdatera så mkt nu ibörjan.
Men jag kommer att göra mitt bästa.
Idag visades näst sista avsnittet av säsong 1.
Jag tycker att nästa avsnitt är ett av de bästa i hela såsongen.
Vääldigt mycket spänning.
Nu ska jag lägga mig och  kolla på film.
The Runnaways* men Dokta och Kristen ifrån Twilightfilmerna.
Om jag inte sagt det förut så gillar jag twilight också.
Men denhär bloggen handlar ju bara om TVD så slutpratat om de. ;)<3

Här kommer en bild från dagens avsnitt. ( Sverige)


Kommentarer
Kommentar av: frida & nathalie

Kolla in nya gossip girl bloggen!:

www.ggossipgirlsweden.blogg.se

2010-11-06 @ 10:37:28
URL: http://ggossipgirlsweden.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback